شکست سخت شاگردان قطبی

شکست سخت شاگردان قطبی




 

 


شکست سخت شاگردان قطبی


تاریخ : شنبه ،
24 تیر 1391

هفته هجدهم رقابت‌هاي ليگ باشگاهي ژاپن با شکست تلخ و سنگين شاگردان قطبي آغاز شد.


در اين هفته از مسابقات شيميزو اس‌پالس که هدايت آن بر عهده افشين قطبي سرمربي سابق تيم ملي فوتبال کشورمان است در ورزشگاه خانگي خود در شيزوکا ميزبان تيم رده هفتمي کاشيوا ريسول بود که در نهايت با نتيجه 5 بر 3 تن به شکست داد.

به گزارش فارس ،شيميزو تا دقيقه 88 با نتيجه 3 بر 2 از ميهمانش پيش بود اما به فاصله 7 دقيقه (از دقيقه 88 تا 5+90) 3 گل دريافت کرد تا شکست سنگين و تلخي را از ميهمانش بپذيرد.

شاگردان قطبي با اين نتيجه هشتمين بازي متوالي در ليگ ژاپن را در حسرت برد سپري کردند. آخرين پيروزي اين تيم در هفته دهم مقابل وگالتا سنداي صدرنشين فعلي جي‌ليگ بدست آمده بود.

شيمزو با اين نتيجه بايد در انتظار ساير بازي‌هاي اين هفته بماند و به احتمال زياد سقوط چند پله‌اي از مکان نهم جي‌ليگ خواهد داشت.

گل‌هاي اين بازي را اومائه 37، تاکاهارا 53 و بروسکيو 63 براي شيميزو و لئوناردو دومينگوئز 33، کودو 75، هاشيموتو 88، ميزونو 2+ 90 و کودو 5+90 براي کاشيوا به ثمر رساندند.

باخت شيميزو هفتمين شکست اين تيم در اين فصل است و پيش از اين شاگردان قطبي 7 پيروزي و 4 تساوي و 25 امتياز را بدست آورده‌اند.

ساير ديدارهاي اين هفته در جريان است.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل